Yazı,şiir,sinema ve öykülerden keyif alanlarla bir paylaşım denemesi,... Hoşgeldiniz sefalar getirdiniz

Friday, September 21, 2007

hirsizin guncesi

Bir hırsızım ben

Bildiginiz ama görmezden gelip adi suçlu dediğiniz

1988 erzincan tercan doğu(m)luyum,

1989 dan beri hepinizden cok istanbulluyum,

Mendil sattim ,cam sildim,tiner aldim,kapkac yaptim

9 kardesin en ama en atağıydım

Annem temizliğe gelirdi belki evinize

Babam kahvedeki bir kavgadan mezara giderken.

Okusaydım böyle olurmuydum,

Tam bir geyik ve palavra,

Hanginiz ayda 9 milyar kazandı benim yaşımda

Hanginiz pavyonda benim gibi ilgi gördü, esrar içti, kadin seçti

dedim ya bir hirsizim ben, sizin begenmediginizden

10 arkadasimla, kurtlar vadisi cetesi umraniyeyiz diyen

Hemsehrimiz polis muhammet abiye hürmet ve selam eden

Ama su satirlari ileten Abiye kızan,Bir hırsızım ben,

Bu abi Barış Emek Ergin

İstanbul 68 doğumluymuş

Kardeşinin yepyeni passatının bagajında

Anıları,Fotoğrafları,Yazıları,

Ve geçmişini unutmuş,

Kanyonda durunca almak farz olmuş,

Ama tüm yazılarını okuyunca

Bu abiye biraz yazık olmuş

O da benim gibi ve karakolda ki polis abiler gibi beşiktaşlıymış

Çaldığım defterde yazan Kredi kartlarından anlaşılmış

Birde okulmu neyse şu kolej ve odtu denileni çok severmiş

Oradan mezun birsürü kişiye yazdığı

ve aldığı maili okuyunca anladım

Dunyayi gezersen

yasamin derdini okuldaşlarınla eğlenirsen

Ee bu bagajdan çantanı almakta da benim hakkım be abi

isin bence ilginci

bostancida bir eve girdi 3 arkadasim

evlere takilmam yok ben arabaciyim

yine bu abinin 80 yasinda ki anneannesinin Bostanci da ki evine girmisler

yok tabi istanbulda girilmeyen ev girilenden az ama

bu evi bizim oglanlar 4. defa ziyaret etmisler

gupegunduz tum apartmani selamlamislar

yine yanlarina bu sefer 60 yili buln bir suru ani almislar


Biz hirsiziz,Ben hırsızım ama pişman değilim

Rahşanı cok severim ,

Abilerimi tahliye etti diye

Tayyibe taparım,

Bize ve ezilenlere tercüman oldu diye

Güle minnettarım, Atatürke inat

İlk kez çankayada benim sesim oldu diye,

o gri çorabı ve badem bıyığıyla,tam benim gibilerin olmasa da yüzde 47mizin cumhurbaşkanı

Ve bu abiye,anneannesine,bu maili ilettilerine,ileteceklerine üzüldüm ama hiç ısınamadım

Ne bana, onun ve arkadaşlarının,

gösterdikleri güleryüzü anladım

Ne de sanat,edebiyat ve öğretimden önce eğitim çığlıklarını

Ben bu adamı ve temsil ettikleri sevmedim,

Ondandır tüm özellerini çalmam,

Pişman değilim

Asla da olmam,

Durmak yok

Yola devam



--
Baris Emek Ergin

No comments:

About Me

http://edebiyat1903.blogspot.com/ http://arkadyasitesi.blogspot.com/